SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.ironberry.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino www.ironberry.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje IRON BERRY d.o.o. ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).Podatki o ponudniku:

Matična št.: 8414262000

ID št. za DDV: SI 31800769

TRR: SI56 0310 0100 3477 128 (SKB d.d.)

NAROČANJE PREKO ELEKTRONSKE POŠTE

Izdelke lahko naročite tudi na e-mail na naslovu: info@ironberry.si ali pozdrav@ironberry.si, v katerega napišite:

OSEBNI PREVZEM

Izdelke lahko po predhodnem dogovoru (po telefonu ali e-mailu) prevzamete osebno za Bežigradom, na Dunajski cesti 129. Pri osebnem prevzemu je možno plačilo tudi z gotovino. V primeru dodatnih vprašanj vas prosimo da pokličite na 041 961 143 ali pošljete sporočilo na info@ironberry.si.

DOSTOPNOST INFORMACIJ (POVZETEK ZAKONODAJE)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. jasno in nedvoumno določene cene (razvidno mora biti, ali že vsebujejo davek in stroške prevoza),
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop od pogodbe (razvidno mora biti, če in koliko kupca stane vračilo artikla),
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

PLAČILO

Na voljo imate več možnosti plačil:

  1. Plačilo po povzetju

Paket plačate ob dostavi, ko ga dostavljalec dostavne službe DPD prinese na vaš dom. Plačilo po povzetju je možno samo z gotovino.

  1. Plačilo preko PayPal plačilnega sistema
  2. Plačilo s kreditno kartico preko Mollie plačilnega sistema
  3. Plačilo z gotovino

Plačilo z gotovino je možno le pri osebnem prevzemu.

Vse cene v spletni trgovini www.ironberry.si imajo vključen DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

DOSTAVA

Strošek dostave

Pri nakupu nad 40,00 € je dostava brezplačna, saj strošek dostave poravna ponudnik. Za nakup nižji od 40,00 € pa znaša dostava 2,90 € (znesek bo avtomatično obračunan v košarici, ko boste vpisali vse podatke plačnika). Znesek dostave je enak za celotno Slovenijo.

Cena dostave paketa je izračunana na podlagi povprečne teže in vrednosti  vseh paketov, ki jih podjetje IRON BERRY d.o.o. pošilja preko dostavne službe DPD, kurirska in paketna distribucija, d.o.o.. V primeru, da teža in vrednost posameznega spletnega naročila močno izstopa od povprečne teže in vrednosti vseh poslanih paketov podjetja IRON BERRY d.o.o., si pridržujemo pravico, da za strošek dostave obremenimo naročnika in ga o tem predhodno obvestimo oz. se dogovorimo za drugačen način prevzema blaga.

ROK DOSTAVE

Paket vam bo dostavil zanesljiv paketni distributer DPD, kurirska in paketna distribucija, d.o.o.., ki spada med največje ponudnike logističnih storitev v Sloveniji. Vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-4 delovne dni, si bomo pa seveda prizadevali, da paket dobite v najkrajšem možnem času. Če se slučajno zgodi, da izdelka nimamo na zalogi je dobavni rok do 30 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o predvidenem dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku Pred dostavo vas bo dostavljavec DPD, kurirska in paketna distribucija, d.o.o..  poklical in se z vami dogovoril o točnem času in kraju dostave.

Če paketa ne prejmete v dogovorjenem roku nas obvestite na info@ironberry.si, da skupaj ugotovimo, kje se nahaja in kako vam ga čim hitreje dostaviti.

POSTOPEK NAKUPA

Z registracijo v spletno trgovino www.ironberry.si pridobi obiskovalec uporabniško ime ter uporabniško geslo, ki si ga določi sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.

  1. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V tem koraku ima kupec v roku dveh ur možnost preklicati naročilo brez posledic, tako da na poslano naročilo odgovori (preklic).  Razen možnosti preklica uporabnik po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila.

  1. Naročilo potrjeno

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri zalogo naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

  1. Blago odposlano

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik kupcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa.

POLITIKA VRAČIL

Pravica do odstopa od nakupa

V kolikor s produkti ne bi bili zadovoljni ali bi radi odstopili od nakupa, nas je potrebno v roku 14 dni o tem obvestiti preko e-pošte (info@ironberry.si). Ob tem vam razlogov za odstop od pogodbe ni potrebno navajati. Naročeno blago nam nato v roku 30 dni od oddanega obvestila o odstopu, v originalni, nepoškodovani in zaprti embalaži s priloženim originalnim računom pošljite na sedež podjetja (IRON BERRY d.o.o., Benčanova ulica 1 a, 1215 Medvode). Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Podjetje IRON BERRY d.o.o. vam nato povrne celotno kupnino, razen stroška poštnine, ki nastane z vračilom blaga. Strošek vračila blaga nosi kupec. Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo se kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec navedel, če je prodajalec poslal napačne produkte, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v 15 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, nas morate o tem predhodno obvestiti preko e-pošte ali pa pokličete in se dogovorite z referentom, ki bo na vaš naslov poslal kurirja za prevzem reklamiranega blaga. Drugačen način vračila na stroške ponudnika ni možen.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V kolikor je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri DPD, kurirska in paketna distribucija, d.o.o.. . To storite tako, da nas obvestite in vam po dogovoru pošljemo dostavno službo, ki prevzame paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo DPD, kurirska in paketna distribucija, d.o.o.. bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

 

OPOZORILO

Vsebina na tej spletni strani je za informativno in izobraževalno rabo in ni nadomestilo za strokovno zdravniško pomoč in ne more nadomestiti diagnoze ali zdravljenja.  Proizvodi in trditve o posameznih izdelkih preko te spletne strani niso bile ocenjene s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za diagnosticiranje, zdravljenje ali preprečevanje bolezni.

V zvezi s svojim zdravstvenim stanjem vedno poiščite nasvet svojega družinskega zdravnika ali druge za to usposobljene osebe. Prav tako se pred uporabo naših izdelkov z njim posvetujte v primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila.

PRAVNO OBVESTILO GLEDE AVTORSKIH PRAVIC

Spletna trgovina www.ironberry.si in vse vsebine ter podatki objavljeni v spletni trgovini (slike artiklov, grafični in video elementi) so last podjetja IRON BERRY d.o.o. in so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah. Prepovedano je kopiranje, razmnoževanje, objavljanje, prenašanje ali kakršenkoli drug način distribuiranja katerih koli podatkov, ki so del spletnega mesta www.ironberry.si, razen v primeru danega pisnega dovoljenja s strani podjetja IRON BERRY d.o.o..

Blagovna znamka IRON BERRY in logotip sta v lasti podjetja IRON BERRY Inc, 2 Markland Road, Route 81, A0B 3K0, Whitbourne NL, Canada.

VARNOST IN VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

V skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) varujemo zasebnosti naših uporabnikov. Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Uporabnik prevzema vso odgovornost za verodostojnost osebnih in kontaktnih informacij. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Osebne in kontaktne informacije ne bomo uporabili v nobene druge namene in ne bomo jih razkrivali tretjim osebam.

Tako imenovani piškotki (cookies) nam omogočajo vodenje evidence o obiskih spletne strani www.ironberry.si. Povedo nam, katere dele spletne strani ljudje obiskujejo in v kakšnem številu. S to tehnologijo se ne zbirajo osebni podatki o posameznih uporabnikih, ampak analiziramo samo skupne informacije. Izključni namen tega je izboljšanje vsebin in uporabe spletne strani.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@ironberry.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

 

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V nasprotnem primeru je za reševanje sporov pristojno sodišče.

POMOČ IN INFORMACIJE

Za vse morebitne informacije in vprašanja se lahko na nas obrnete tudi vsak delavnik med 17:00 in 20:00 uro na telefonsko številko 041 961 143 in vam bomo z veseljem pomagali. Kadarkoli pa lahko pošljete e-pošto na elektronski naslov:  info@ironberry.si in prejeli boste odgovor v najkrajšem možnem času.